Tri Fazat e përvojës transformuese


nga Joseph Nicolosi, Ph.D.

terapi reparative dhe konvertimit
Klienti që hyn në Reparative Therapy® është në mes të një krize që çrregullon jetën e tij. Tani, zemra dhe mendja e tij janë hapur ndaj nevojës për të parë brenda. Qëllimi i tij është të shpëtojë veten nga një problem i sjelljes sa më shpejt që të jetë e mundur, por nuk do të ketë ndreqje të shpejta: për të ri-porositur dis-urdhrin, ai duhet së pari të zbresë në thellësitë e emocioneve të tij të thella.

Puna e Trupit Riparues

Gjatë terapisë, ai do të takohet me një kurs të asaj që ne e quajmë Trupi Punës. Ai përbëhet nga tre faza - (1) mbrojtës; (2) takimi bërthamor-emocional, dhe (3) një fazë përfundimtare, integrative.

Klienti ynë fillon seancën në fazën mbrojtëse, duke mos dashur të përballet dhe të ndjejë plotësisht konfliktin në jetën e tij. Gjendja e tij e mendjes është e dominuar nga vetë-mbrojtja, ndërsa terapisti përpiqet ta lëvizë atë përtej ankthit të tij dhe në fazën thelbësore-afektive.

Ngadalë duke iu dorëzuar mbrojtjes së tij, ai do të hyjë dhe do të mbushet nga ndjenjat e tij më të thella rreth luftës së tij personale. Ky është thelbi i punës së trupit; duke ruajtur kontaktin emocional me terapistin, ai duhet të angazhohet plotësisht (në një trup-kujtesë si dhe në nivelin psikik) shtetin e tij kryesor-emocional, së bashku me përgjigjet fizike të tensionit që i mbajnë ato ndjenja.

Pastaj fillon faza njohëse e integrimit, ku ai përpiqet të kuptojë se si historia e tij e jetës ka ndikuar në vendimet e sjelljes që e kanë sjellë atë në terapi. Kjo është periudha e transformimit kuptim, e cila integron krizën e tij të jetës në një perspektivë më të gjerë.

Këto tre faza të udhëtimit psikologjik mund të kuptohen si një sekuencë mikrokozike e transformimit të njëjtë personal që përfaqësohet në temat epike të të dyja klasave klasike dhe fetare greke. Gjatë gjithë kohës dhe kulturave, të tre fazat përcjellin të njëjtën të vërtetë universale rreth zhvillimit njerëzor.

Klienti beson se problemi i tij është një nga atraksionet e padëshiruara; por, ndërsa plumbon thellësitë e pa ndjenjës, ai zbulon se problemi i tij nuk është shumë në lidhje me seksualitetin, pasi është në lidhje me gjithçka tjetër - veçanërisht, është një problem i thellë identiteti.

Përvoja Universale Transformuese

Në poezitë epike të grekëve, përvoja transformuese na tregon një kalim trefazësh: mërgim, udhëtim dhe kthim në shtëpi. Literatura e krishterë përshkruan tri fazat si prejardhja, konvertimi dhe ngritja. Historitë biblike të Dhiatës së Vjetër përshkruajnë mëkati, pendimi dhe hiri. Në Librin e Eksodit, tranzicioni i madh është udhëtimi nga skllavëria në Egjipt në Tokën e Premtuar; në psikologji, skllavëria është represioni emocional dhe Toka e Premtuar është vetë-autonomia.

Ky udhëtim gjithmonë fillon me luftëtarin (ose pelegrinin) i cili duhet të ndërpresë rrënjësisht jetën e tij të përditshme për tu ballafaquar me një provë. Klienti ynë, duke u përballur me emocionet e tij më të thella, si luftëtarët, do të ndeshë forca të frikshme, të cilat duhet të luftohen dhe të zbuten.

Kthimi i shtëpisë: Tradita klasike

Në Metamorphoses Ovid dhe Aeneid Virgil, ne kemi tregime epike të prejardhje në shkretëtirë, dhe të përparimit përmes përvojave të pastrimit - duke përfunduar me një kthim të fundit, të lavdishme. Mes mitologjive greke, alegoria e përparimit të shpirtit gjendet në Odiseën e Homerit. Me luftëtarin Uliks, shohim një njeri të hedhur në oqean dhe fluturoj në një anije të vogël që sjell në shtëpi mësimin e fuqisë së tij të dobët njerëzore.

Tradita e krishterë

Kjo kërkesë e njëjtë për të shkuar në shtëpi, për njerëzit e besimit, është lufta ndaj shenjtërisë. Brenda traditës letrare të krishterë ne shohim frymëzimin e historive biblike, para së cilës është kryqëzimi dhe vdekja e Krishtit; zbritjen e tij në ferr; dhe ringjalljen e tij të fundit. Në Bibël, ne e shohim historinë e djalit plangprishës që shpenzoi trashëgiminë e tij, pastaj u kthye, u ndëshkua dhe u shpërblye në fund të fundit. Më i madhi në historitë e Dhiatës së Vjetër është tregimi i eksodit nga Egjipti, duke përshkruar gjallërisht shpëtimin e Izraelit nga skllavëria, kalimi i rrezikshëm i shkretëtirës dhe kalimi i lumit Jordan dhe lirimi përfundimtar në Tokën e Premtuar.

Në Përparimin e Pilgrimit të Bunjanit dhe Udhëtimin e Mendjes së Shën Bonaventurës në Zot, udhëtarët bëjnë një udhëtim të ngjashëm. Në poezinë mesjetare të Dantes, Komedia Hyjnore, shohim pelegrinin që udhëtonte në Inferën, përmes Purgatorit, dhe pastaj në Parajsë. Komedia Hyjnore portretizon të tre fazat e njëjta të transformimit të brendshëm: prejardhja, konvertimi dhe më në fund, ngjitja.

Udhëtimi si pastrim

Në shumë prej teksteve rreth transformimit, udhëtimi shihet si një proces pastrimi. Përfundimi i suksesshëm i procesit, në mitologjinë greke, kërkon pastrimin e krenarisë (hubris). Tek tekstet fetare, pelegrin duhet të pastrohet nga shtatë mëkatet vdekjeprurëse. Në kuadër të traditave sekulare dhe fetare, ky proces i pastrimit përjetohet gjallërisht si një lloj "vdekjeje".

Reparative Therapy® njeh një proces të ngjashëm; ne shohim një vdekje të mbrojtjes narcissistic dhe False-Vetë me të cilën clien

No comments:

Post a Comment